Onsdagen den 19/8 hade vi besök i hamnen av S/Y Marevida från Hamburg. Ombord fanns ett glatt gäng. Philipp hängde med på XAR på seglingen och hans kompis filmade med drönare. Blev fina bilder att stanna upp lite kring och drömma tillbaka till ljusare tider.
Trevligt:)
Verkligen stämningsfull – nu längtar man än mer till sommaren!
Är det reklam för X-båtar?
Det stämmer.
Tyvärr så filmade tysken mest XAR.
Men jag hoppas du uppskattade filmen ändå.
Rikard
Fin film och ännu en påminnelse om hur vackert vi har det, om den nu behövs i dessa någonstans mörkare tider!